flashvn

flashvn

flashvn
flashvn

flashvn

flashvn

پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست


پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست

پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل
تعداد صفحات42
حجم4104 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیعلوم انسانی

توضیحات کامل

پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست

 

پاورپوینت نقشه سفر مشتری چیست شامل 42 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مختصری از متن

مقدمه

چطور مشتریان خود را وادار می‌کنید آنچه می‌خواهید را در وبسایت‌تان انجام دهند؟ بازاریابان دیجیتال همیشه این سوال را از خود می‌پرسند، بدون آنکه بدانند هیچ ترفند جادویی و ناگهانی‌ای وجود ندارد که نرخ تبدیل را بالا ببرد. در واقع آنها نمی‌دانند در حال طرح پرسش سوال اشتباهی هستند.

سوالی که هر بازاریاب دیجیتالی باید از خود بپرسد این است که "برای رسیدن مشتریان به اهداف و خواسته‌هایشان در وب‌سایتم، چه کاری از دست من ساخته است؟"

در این مبحث به معرفی نقشه سفر مشتری و فرآیند تهیه چنین نقشه‌ای می‌پردازیم. این نقشه‌ها معمولاً داستان سفر مشتری از اولین تعامل تا آخرین تعامل‌شان با شما را تعریف می‌کنند.

دنیای ما را داستان‌ها و روایت‌ها ساخته‌اند. این داستان‌ها از لحظه‌ای آغاز شدند که انسان‌ها با هم ارتباط برقرار کردند. این حکایت‌ها گاه بر دیوارهای غارها نقش می‌بستند و گاه در حلقه‌های چند نفره به دور آتش، در قالب حکایت‌های بلندی تعریف می‌شدند. با اینکه داستان‌ها همواره در حال تکامل بوده‌اند، اما هدف آنها هنوز همان هدف اولیه است: سرگرم کردن، به اشتراک گذاشتن تجربیات مشترک، آموزش دادن و منتقل کردن رسوم و سنت‌ها.

اما داستانگویی صرفاً ابزاری برای درگیر کردن کاربران نیست، بلکه روشی عالی برای آموزش سازمان‌ها درباره مشتریانشان است. اکثر سازمان‌ها به نحو مطلوبی می‌توانند درباره کاربران خود داده جمع‌آوری کنند، اما این داده‌ها اغلب نمی‌تواند سرخوردگی و تجربیات کاربران را به سازمان منتقل کند. این کاری است که از دستِ داستان‌ها ساخته است و یکی از بهترین ابزارهای داستانگویی در کسب‌و‌کارها هم نقشه سفر مشتری است.

نقشه سفر مشتری چیست؟

نقشه سفر مشتری (یا به انگلیسی Customer Journey)، داستان و فرآیند تجربه‌ی کاربر در محصول شما را تعریف می‌کند. از ارتباط اولیه، فرآیند مشارکت و درگیری او تا رابطه بلندمدت او با کسب‌و‌کار شما.

نقشه سفر مشتری ممکن است روی بخش خاصی از داستان مشتری تمرکز کند یا اینکه یک نمای کلی از کل تجربه‌ی او ارائه دهد. در هر صورت، همواره هدفی که این نقشه دنبال می‌کند، شناسایی معرفی تعاملات اصلی‌ای است که مشتری با سازمان یا شرکت شما دارد. نقشه سفر درباره احساسات، انگیزه‌‌ها و سوالات کاربر در رابطه با هر یک از نقاط تماس او با سازمان است.

نقشه سفر مشتری اغلب کمک می‌کند به درک مطلوبی از انگیزه‌‌های اصلی مشتری دست یابید. این نقشه نشان می‌دهد مشتری به دنبال چیست و چه انتظاراتی از سازمان دارد. نقشه سفر مشتری می‌تواند شکل‌های مختلفی به خود بگیرد، اما معمولاً به شکل نوعی اینفوگرافیک تهیه می‌شود. شکل این نقشه هر چه باشد، هدف آن ثابت است: آموزش سازمان درباره مشتریانش.

اگرچه معمولاً بازاریابان سنتی از نقشه‌های سفر مشتری استفاده می‌کنند، اما این روزها بازاریابان دیجیتال نیز به اهمیت این نقشه ها پی برده‌اند و کم کم دارند به این ابزار مفید روی می‌آورند.

به عنوان یک بازاریاب دیجیتال، صرف اینکه بدانید مشتری شما کیست کفایت نمی‌کند. شما باید بتوانید آنچه مشتری هنگام آمدن به وب‌سایت شما می‌خواهد را به او بدهید. تعیین مسیر حرکت مشتری (از اولین تعامل او با وب‌سایت تا آخرین نقطه‌ای از سایت که مشاهده می‌کند) نشان می‌دهد آیا در این مسیری که مشتریان طی می‌کنند، نهایتاً به هدف خود می‌رسند یا خیر!

در تهیه نقشه سفر مشتری، استفاده از داده‌هایی که درباره کاربران دارید، بسیار ضروری است. توجه داشته باشید نقشه سفر مشتری را نمی‌توان بر اساس حدس و گمان یا تصوری که خود شما از رفتار کاربران دارید، تهیه کرد؛ همه چیز باید بر اساس رفتار کاربران و داده‌های موجود شکل بگیرد.

در تصویر زیر می‌بینید که موفق‌ترین شرکت‌های هر حوزه، به شدت در حال استفاده از داده‌های مبتنی بر تحقیق و پژوهش هستند و همین امر، آنها را در حفظ مشتری و تقویت پایگاه مشتریان، یک گام از رقبا جلوتر قرار داده است.

حرکت از تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات مبتنی بر حدس و گمان به سوی داده‌های مبتنی بر پژوهش‌های آماری!

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

نقشه سفر مشتری چیست؟

داده‌ یعنی همه‌چیز!

چرا باید نقشه سفر مشتری داشته باشید؟

تحقیق برای تهیه نقشه سفر مشتری

تحقیق تحلیلی

تحقیق روایتی

نقشه را حول خصوصیات وب‌سایت‌ خود تهیه کنید

مراحل تهیه نقشه

 

عنوان : نقشه سفر مشتری چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 42

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

نقشه سفر مشتری چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان


کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان در قالب pdf در 405 صفحه (قابل کپی به word)

دانلود کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان

چگاسفلی
گورستان چگاسفلی
کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان
گورستان تل چگاسفلی
دسته بندی باستان شناسی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 10012 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 405
فهرست مطالب
فهرست شکل ها پ
فهرست جداول س
فهرست نمودارها ص
سخن ناشر ط
قدردانی ع
پیشگفتار
صادق ملک شهمیرزادی 1
مقدمه
عباس مقدم 4
فصل اول. دربارة تُ لچگاسفلی
عباس مقدم 15
فصل دوم. کاوش در گورستان تُ لچگاسفلی
عباس مقدم 23
فصل سوم. نتایج بررسی آرکئوژئوفیزیک در گورستان شش هزار ساله چگاسفلی، دشت زهره
کوروش محمدخانی 39
فصل چهارم. کارگاه های کاوش الف، ب و ج 49
فصل پنجم. حفاظت در حین کاوش
جواد سلمانزاده 137
فصل ششم. بحث و نتیج هگیری
عباس مقدم 151
پیوست ۱. انسان شناسی زیستی بقایای انسانی
حامد وحدت ینسب، سیده ماندان کزازی 157
پیوست ۲. مطالعات دی ان ای بر روی بقایای انسانی
لعیا عالی نیا 243
پیوست ۳. توصیف و طبق هبندی ظروف سفالی
مهرنوش زاده دباغ 261
پیوست ۴. توصیف، طبقه بندی و گون هشناسی ظروف سنگی
زینب ولی زاده 285
پیوست ۵. طبقه بندی، گونه شناسی و مقایسه اشیای فلزی
جواد سلمانزاده، احمد سرخوش 301
پیوست ۶. توصیف و طبق هبندی اشیای تزئینی و مهرها
سارا فریدونی 315
پیوست ۷. گزارش اولیۀ بررس یهای باستان سنجی محوطه باستانی تُل چِگاسُفلی
نیما نظافتی 333
پیوست ۸. گزارش اجمالی از مراحل حفاظت و مرمت آثار فلزی کشف شده از گورستان تُ لچگاسفلی
الناز پیروزی 341
پیوست ۹. آزمایش اولیة آجرهای به دست آمده از گورستان تُ لچگاسفلی
سهیلا ذکوی، عبدالرحیم بناء 349
پیوست ۱۰. استفاده از دس تساخت ههای کهن توسط ساکنان امروزی روستای تُ لچگاسفلی
مهرنوش زاد هدباغ 355
کتابنگاری 365
ب

کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان در قالب pdf در 405 صفحه (قابل کپی به word)

فهرست مطالب

 1مقدمه

فصل اول. دربارة تُل چگاسفلی

فصل دوم. کاوش در گورستان تُل چگاسفلی

فصل سوم. نتایج بررسی آرکئوژئوفیزیک در گورستان شش هزار ساله چگاسفلی

فصل چهارم. کارگاه های کاوش الف، ب و ج

فصل پنجم. حفاظت در حین کاوش

فصل ششم. بحث و نتیجه گیری

پیوست ۱. انسان شناسی زیستی بقایای انسانی

پیوست ۲. مطالعات دی ان ای بر روی بقایای انسانی

پیوست ۳. توصیف و طبقه بندی ظروف سفالی

پیوست ۴. توصیف، طبقه بندی و گونه شناسی ظروف سنگی

پیوست ۵. طبقه بندی، گونه شناسی و مقایسه اشیای فلزی

پیوست ۶. توصیف و طبقه بندی اشیای تزئینی و مهرها

پیوست ۷. گزارش اولیۀ بررسی های باستان سنجی محوطه باستانی تُل چِگاسُفلی

پیوست ۸. گزارش اجمالی از مراحل حفاظت و مرمت آثار فلزی کشف شده از گورستان تُل چگاسفلی

پیوست ۹. آزمایش اولیة آجرهای به دست آمده از گورستان تُل چگاسفلی

پیوست ۱۰. استفاده از دست ساخته های کهن توسط ساکنان امروزی روستای تُل چگاسفلی کتاب نگاری 

 

دانلود کاوش های باستان شناسی گورستان تل چگاسفلی بهبهان

تحقیق با موضوع تئوریهای مربوط به عشق مادری: (غذا در برابر تماس)


تحقیق با موضوع تئوریهای مربوط به عشق مادری: (غذا در برابر تماس)

تحقیق با موضوع تئوری‌های مربوط به عشق مادری « غذا در برابر تماس » 8صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دانلود تحقیق با موضوع تئوریهای مربوط به عشق مادری: (غذا در برابر تماس)

تحقیق با موضوع تئوریهای مربوط به عشق مادری غذا در برابر تماس
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 8

توضیحات:

 

تحقیق با موضوع تئوری‌های مربوط به عشق مادری : « غذا در برابر تماس »
8صفحه قالب ورد قابل ویرایش

تحقیق با موضوع تئوری‌های مربوط به عشق مادری : « غذا در برابر تماس »

8صفحه قالب ورد قابل ویرایش

 

بخشی ازمتن:

اما نه برای هارلو که یک روانشناس تجربی آموزش دیده و با تجربه بود. او می‌دانست که این غیر اخلاقی است که نوزادان انسان را از مادرانشان جدا کند، ولی او معتقد بود که در تئوری‌های مربوط به عشق مادری: غذا در برابر تماس

بر طبق متون تخصصی، روانشناسان طرفدار و هواخواه1 یکی از دو نظریه روانکاوی یا یادگیری اجتماعی هستند که بیان می‌دارند دلیل عشق بچه‌‌ها به مادرشان ارضای نیازهای نخستین گرسنگی و مکیدن است. به عبارت دیگر، آنها می‌گویند که « دلبستگی نوزاد به مادرش نشأت2 گرفته از سایق‌های درونی است که موجب راه‌اندازی فعالیت‌هایی می‌شوند که با تغذیه3 از سینه مادر مرتبط‌اند این اعتقاد فقط یکی از آنهایی بود که این دو گروه نظری مطرح کرده‌اند. » اینها عباراتی بود که بیوه هری‌ هارلو به نقل از وی گفته است (هارلو،4 1986 ).  

هارلو، روانشناسی که یادگیری نوزادان میمون‌ها را مورد تحقیق و بررسی قرار داد، توضیح داده است که چرا مشاهدات‌ وی درباره میمونها در آزمایشگاهش آن اعتقاد را زیر سؤال برده است: 

مابیش از 60 تا از آنها را بین 6 تا 12 ساعت پس از تولد از مادرانشان جدا کردیم و با بطری به آنها شیر دادیم.5 میزان مرگ و میر نوزادان به علت کمبودی بود که ما بوجود آورده بودیم یعنی آنها را به مادرانشان سپرده بودیم. بچه‌هایی را که با بطری تغذیه کرده بودیم سنگین‌تر و سالم‌تر از نوزادان دور از مادرانشان بودند... در طول دوره آزمایشاتمان، ما متوجه شدیم که نوزادان رشد یافته در آزمایشگاه دلبستگی‌ای قوی به کهنه‌های بچه‌ای که ما با آن کف قفس‌ها را می‌پوشاندیم پیدا کرده‌اند  ( هارلو، 1986). در واقع، به نظر می رسید که نوزادان میمونها به کهنه‌های بچه مانند بطری‌هایشان به گونه‌ای عاطفی دلبسته شده‌اند. این درست عکس دو تئوری غالب6 بود. تئوری روانکاوی می‌گفت که نوزاد به هر چیزی که نیازهای دهانی‌اش را برطرف کند عشق می‌ورزد ( سرپستانک )7 نظریه یادگیری پیش‌بینی می‌کرد که نوزاد بر هرچیزی که بوسیله غذا تقویت شود دلبسته شود ( بطری). بنابراین هارلو شروع به اجرای یک « تحلیل آزمایشی دقیق » از دلبستگی انسان، بوسیله میمونهایش، نمود. استفاده از میمون برای تحقیق درباره فرآیندهای عاطفی انسان برای بعضی از افراد چرخه به نظر می‌رسید،فرآیندهای پایه‌ای مربوط به محبت، که شامل پرستاری،تماس، چسبیدن، و حتی کاوش و بررسی دیداری و شنوایی است هیچ گونه تفاوتی دو گونه با هم ندارند). 

( هارلو، 1968 

فهرست برخی ازمطالب:

دانلود تحقیق با موضوع تئوریهای مربوط به عشق مادری: (غذا در برابر تماس)

مفهوم عشق در ادبیات فارسی


مفهوم عشق در ادبیات فارسی

در این فایل به بررسی کامل مفهوم عشق در ادبیات فارسی پرداخته شده است

دانلود مفهوم عشق در ادبیات فارسی

عشق ادبیات
دسته بندی تاریخ و ادبیات
فرمت فایل rar
حجم فایل 672 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 42

در این فایل به بررسی کامل مفهوم عشق در ادبیات فارسی پرداخته شده است

دانلود مفهوم عشق در ادبیات فارسی

مقیاس مثلث عشق


مقیاس مثلث عشق اشترنبرگ

مقیاس مثلث عشق اشترنبرگ

دانلود مقیاس مثلث عشق اشترنبرگ

مقیاس مثلث عشق اشترنبرگ
مقیاس مثلث عشق استرنبرگ
مقیاس اشترنبرگ
مقیاس عشق استرنبرگ
مثلث عشق
مثلث عشق اشترنبرگ
مثلث عشق استرنبرگ
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل zip
حجم فایل 623 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 5

عشق از نظر استرنبرگ (STLS) مانند یک مثلث است و بهترین عشق به مثلث متساوی الاضلاع شباهت دارد.(مثلث عشق استرنبرگ) منظور این است که عشق سه عنصر دارد: صمیمیت، دلباختگی، تعهد. عشق زمانی بهترین حالت را دارد که هر یک از این سه عنصر را تقریباً به طور یکسان شامل شود. چگونه فرد دیگری را دوست داریم؟ پاسخ استرنبرگ به این سوال چنین است؛ هشت نوع شیوه دوست داشتن وجود دارد، او این عدد را از ترکیب عناصر عشق بدست آورده است.


دانلود مقیاس مثلث عشق اشترنبرگ